Ролики виготовлені брендом Micro, який відомий у світі завдяки дитячим та дорослим самокатам. Раніше на заводі Micro у Китаї також виготовлялися ролики бренду Seba, тож ми зможемо підмітити багато схожих рис з роликами Seba FR-1.
Черевик виготовлений з пластику, має достатньо широкий виріз у зоні пальців, фіксацію з шнурків, верхньої баклі, п’яточної баклі з підкачуванням. Система кріплення рами - класична для фрискейт роликів - V-type. У зоні контакту з рамою встановлені додаткові металеві пластини для міцності. Ця модель має 4 варіанти кольору - чорні, червоні, блакитні та жовті.
Верхня бакля фіксації - схожа на аналогічні баклі у інших брендів. Має додаткову кнопку яку треба натиснути для відстібання. Така кнопка за задумкою має захищати від самостійного відкриття баклі, якщо ви її раптово зачепите під час тренування. Бакля кріпиться на заклепках, тож при заміні знадобиться дрель.
П’яточна бакля - так само схожа з іншими брендами. Бакля має елемент підкачування, щоб ви мали змогу обрати ступінь затяжки баклі. Також під паском є пластикова підкладка, щоб бакля не передавлювала ногу у місці затяжки. Ця бакля кріпиться на гвинт, тож її буде легко замінити при поломці.
Шнурівка - пласкі тканеві шнурки, схожі на ті, що використовує бренд Seba, FR-Skates. Довжина шнурків дозволяє шнурувати до верху ноги, через м’який черевик. Це дозволяє краще фіксувати верхню частину ноги.
Також відмітимо змінний слайдер на зовнішній частині ролика, який захищає черевик від протирання при частих падіннях. він ідентичний до слайдера, що використовується на роликах Seba FR-1.
М’який лайнер у черевику має середні властивості, у порівнянні з іншими моделями роликів. Виготовлений з дихаючого матеріалу, з використанням поролону для м’якості. Сковзкий матеріал для полегшення вдягання роликів є тільки у задній частині зверху лайнера (вставка чорного кольору). У передній частині валянку використовується такий самий матеріал, без еластичного носку, як, наприклад, у деяких моделей бренду Flying Eagle або Powerslide. З плюсів - валянок має шнуровку до самого верху, що дозволяє краще фіксувати ногу у ролику. На підошві лайнера приклеєна додаткова піна товщиною до 5 мм, яка грає роль амортизатора. Допомагає амортизувати при приземленнях та катанні по не рівному покриттю.
Ходова частина доволі звичайна, схожа на більшість роликів цього сегменту. Це фрезерована алюмінієва рама з односторонніми вісями, колеса діаметром 76 або 80 мм в залежності від розміру роликів та підшипники ABEC-5 які будуть достатніми для стрибків, але можуть мати недостатній накат на спусках.